Carlsberg ma nową platformę komunikacyjną (wideo)
Array
"Gdyby Carlsberg robił..." - to hasło nowej platformy komunikacyjnej marki Carlsberg, którą firma będzie realizować przez najbliższy rok.
"Gdyby Carlsberg robił salony fryzjerskie" - pod takim hasłem prowadzona jest kampania reklamowa marki, która nawiązuje do hasła "Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie" ("Probably the best beer in the world", które obowiązywało od 1975 do 2011 roku i do którego Carlsberg powrócił na początku ub.r.). Działania obejmują telewizję i Internet.
Aktualny spot jest pierwszym z serii "Gdyby Carlsberg robił…" - kolejne odsłony kampanii będzie można oglądać w następnych miesiącach br. Oprócz reklam telewizyjnych marka planuje realizację niestandardowych akcji specjalnych.
Kreację kampanii przygotowała agencja 72 & Sunny NL B.V. Media na polski rynek kupił dom mediowy PHD Media Direction.
(DR, 18.01.2016)










