Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 13, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Lvov po wygraniu przetargu przygotowała kampanię Warki (wideo)

Wczoraj rozpoczęła się pierwsza kampania reklamowa piwa Warka (Grupa Żywiec), przygotowana przez agencję Lvov.

Nowa kampania Warki pokazuje w przerysowany sposób pasje i zamiłowania mężczyzn. W tym wyidealizowanym męskim świecie każde mieszkanie ma bezpośrednie wyjście do pubu, pracę zawsze kończy się o piątej, a piwo płynie z kranu.
Działania reklamowe prowadzone są w telewizji i Internecie. Kreację nowej komunikacji marki Warka po wygranym przetargu stworzyła agencja Lvov. Za produkcję spotu odpowiada Tango Production, a postprodukcją zajął się Televisor.
Media zakupił i zaplanował dom mediowy MediaVest. Działania interaktywne realizuje agencja The Digitals, a PR - Roots PR.  

(DR, 13.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.