Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 11, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Belgijscy kreatywni oddali nasienie, by podtrzymać kreatywność w narodzie

Czołowi belgijscy kreatywny wystąpili w kampanii promującej donację spermy i komórek jajowych.

W wirusowym spocie reklamowym wystąpili pracownicy agencji reklamowych zrzeszonych w branżowym stowarzyszeniu Creative Belgium. Wśród nich są kreatywni o międzynarodowej renomie, m.in. Dieter De Ridder, dyrektor kreatywny agencji Air i Geoffrey Hantson pełniący podobną funkcję w Happiness Brussels. W reklamie przekonują, że zdecydowali się na przekazanie nasienia, aby zagwarantować zachowanie genu kreatywności w belgijskim społeczeństwie. Akcja zorganizowana została we współpracy z ośrodkiem badawczym Centrum voor Reproductieve Geneeskunde.

(LL, 11.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.