Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 11, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Publicis wygrała przetarg firmy Chipita

Agencja Publicis zwyciężyła w przetargu firmy Chipita - zajmie się obsługą marki 7 Days.

Jak wyjaśnił Maciej Derda, marketing director Poland & Baltics w firmie Chipita, agencja została wybrana do obsługi w 2016 roku. Do jej zadań należeć będzie przygotowanie komunikacji marki 7 Days na polski rynek, choć nie jest wykluczone, że polskie reklamy zostaną wykorzystane także na innych rynkach. Start kampanii przygotowanej przez Publicis zaplanowany jest na I kwartał 2016 roku, o jej szczegółach na tym etapie Derda jeszcze nie informuje.
Publicis pokonała w przetargu trzy inne agencje, ich nazwy nie zostały podane. Ostatnio obsługą marki 7 Days zajmowała się agencja Red8, która zrealizowała kampanię pt. "7 Days. Następca drożdżówki".

(AMS, 11.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.