Bartosz Koj dyrektorem kreatywnym w The Digitals
Bartosz Koj, dotychczas head of design Havas Worldwide Warszawa, z początkiem stycznia br. został dyrektorem kreacji w agencji The Digitals (Mediacap SA).
Bartosz Koj zarządza kilkunastoosobowym zespołem, który pracuje m.in. dla Vectry, Hyundaia, Pekao SA, AXA. Koj, ostatnio był head of design Havas Worldwide Warszawa, wcześniej pracował m.in. w agencjach K2 Internet, Saatchi & Saatchi i Webtel.
We wrześniu 2015 roku szefem kreacji agencji The Digitals został Piotr Wilczek. Z naszych informacji wynika, że teraz Wilczek będzie skupiał się na projektach agencji EmLab (wraz z Scholz & Friends Warszawa i The Digitals należy ona do grupy Mediacap SA), co w przeszłości już robił.
Wraz z nowym dyrektorem kreacji - Bartoszem Kojem - do agencji The Digitals dołączył Piotr Hassine, dyrektor zarządzający, dotychczas kierujący agencją MRM/McCann. Zastąpił Dorotę Gomółkę.
(DR, 07.01.2016)










