Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 05, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Neckermann też kusi Polaków hasłem "500 zł na dziecko" (wideo)

"Dziecko już od 500 zł" - tak biuro turystyczne Neckermann zachęca do swojej oferty letniej w najnowszej kampanii reklamowej.

Małgorzata Plutecka, PR menedżer Neckermann Polska, przyznaje, że hasło kampanii nawiązujące do jednego z haseł rządzącej w Polsce partii PiS, nie jest przypadkowe. - Magiczne „500 zł na dziecko” jest jak najbardziej na czasie, aczkolwiek spot w pełni obrazuje naszą rzeczywistą cenę oferty - mówi Plutecka.

Kluczowym elementem kampanii jest spot reklamowy, który od 4 stycznia jest emitowany w głównych stacjach telewizyjnych. 15- i 30-sekundowe filmy są pokazywane w blokach reklamowych w telewizji publicznej, TVN, Polsacie, a także na kanałach tematycznych. Kampanii telewizyjnej towarzyszy miesięczna kampania outdoorowa w największych miastach Polski, a także infoscreeny w metrze oraz reklama wielkoformatowa w centrum Warszawy. Kampania offline wspierają działania na Facebooku, sieci kontentowe i display na dużych portalach.

Spot reklamowy stworzyła angielska agencja kreatywna Albion. Za zakup mediów w Polsce odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum (Dentsu Aegis Network). Adaptację spotu na polski rynek przygotowało Nadal Studio.

(AMS, 05.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.