Neckermann też kusi Polaków hasłem "500 zł na dziecko" (wideo)
"Dziecko już od 500 zł" - tak biuro turystyczne Neckermann zachęca do swojej oferty letniej w najnowszej kampanii reklamowej.
Małgorzata Plutecka, PR menedżer Neckermann Polska, przyznaje, że hasło kampanii nawiązujące do jednego z haseł rządzącej w Polsce partii PiS, nie jest przypadkowe. - Magiczne „500 zł na dziecko” jest jak najbardziej na czasie, aczkolwiek spot w pełni obrazuje naszą rzeczywistą cenę oferty - mówi Plutecka.
Kluczowym elementem kampanii jest spot reklamowy, który od 4 stycznia jest emitowany w głównych stacjach telewizyjnych. 15- i 30-sekundowe filmy są pokazywane w blokach reklamowych w telewizji publicznej, TVN, Polsacie, a także na kanałach tematycznych. Kampanii telewizyjnej towarzyszy miesięczna kampania outdoorowa w największych miastach Polski, a także infoscreeny w metrze oraz reklama wielkoformatowa w centrum Warszawy. Kampania offline wspierają działania na Facebooku, sieci kontentowe i display na dużych portalach.
Spot reklamowy stworzyła angielska agencja kreatywna Albion. Za zakup mediów w Polsce odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum (Dentsu Aegis Network). Adaptację spotu na polski rynek przygotowało Nadal Studio.
(AMS, 05.01.2016)










