Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 07, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

H&M prowadzi przetarg na wiosenną kampanię

H&M, sieć sklepów odzieżowych, prowadzi przetarg reklamowy - wynika z informacji "Presserwisu". Wybrana w przetargu agencja ma się zająć przygotowaniem i realizacją wiosennej kampanii reklamowej sieci.

W październiku br. za przygotowanie i realizację aktywacji H&M, pod tytułem "Złap jednorożca", która miała na celu promocję kolekcji H&M Divided, ‎odpowiadała agencja Lubię To – Linked by Isobar, z którą H&M współpracuje od lipca 2012.

(AMS, 07.12.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.