W kampanii PZU Marcin Dorociński czyta bajki
Array
Świąteczna kampania PZU pod hasłem "Niestraszki w pakiecie" ruszy 6 grudnia. Akcję przygotowała agencja DDB&tribal we współpracy z Platige Image i domem mediowym Starlink. Kampania skierowana jest do dorosłych i dzieci.
To kolejna po akcji "STOP wariatom drogowym" akcja edukacyjna PZU. Łączy ona działania wizerunkowe ze wsparciem sprzedaży. Bohaterami kampanii jest pięć postaci Niestraszków. Będą one uczyć dzieci bezpiecznych zachowań za pomocą bajek i gier, dostępnych m.in. na platformie edukacyjnej. Na potrzeby akcji powstał cykl bajek czytanych przez Marcina Dorocińskiego.
Kampania będzie też promować ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC. - Startujemy z komunikacją, ale dajemy sobie możliwość dopasowania kampanii w przyszłości do wszystkich produktów - powiedziała Marta Życińska, dyrektor marketingu PZU.
Pierwsza odsłona akcji potrwa do końca grudnia. W głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych emitowany będzie spot. Kampania realizowana ma być też w Internecie. Za ATL i digital odpowiada agencja DDB&tribal, media kupił Starlink, a Platige Image wyprodukował spot.
(AMP, 03.12.2015)










