Maleje przewaga Grupy WP nad Onet-RASP w Megapanelu
(fot. pixabay.com)
Maleje przewaga Grupy Wirtualna Polska nad Grupą Onet-RASP w badaniu Megapanel PBI/Gemius. W październiku br. wyniosła niecałe 70 tys. użytkowników.
Liderem polskiego Internetu w październiku br. była Grupa Google, którą odwiedziło 23,31 mln internautów – o 214,2 tys. więcej niż we wrześniu br. Drugi był Facebook z 19,54 mln użytkowników (wzrost o 152,9 tys.), a trzeci – YouTube (18,56 mln, wzrost o 219,3 tys.).
Grupa Wirtualna Polska miała 18,02 mln użytkowników (o 13,6 tys. więcej niż we wrześniu), Grupa Onet-RASP – 17,95 mln (więcej o 34,8 tys.), Grupa Allegro-GG – 16,43 mln (mniej o 361,4 tys.), Grupa Interia.pl – 14,67 mln (więcej o 157,6 tys.), Grupa Gazeta.pl – 12,07 mln (mniej o 101,9 tys.), Wikipedia.org - 10,94 mln (więcej o 67,9 tys.). Pierwszą dziesiątkę zamyka Polska Press Grupa – 10,27 mln (więcej o 56 tys.).
(JM, 02.12.2015)










