Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 02, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dom mediowy Value Media obronił budżet PKO BP

Należący do Group One dom mediowy Value Media po raz czwarty obronił budżet digitalowy PKO Banku Polskiego.

PKO Bank Polski wybrał ofertę Value Media, natomiast w przetargu - jak udało się nam nieoficjalnie dowiedzieć - startowały też domy mediowe OMD i MEC. Umowa została podpisana na dwa lata.

(AMP, 02.12.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.