Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 30, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maspex prowadzi przetarg dotyczący obsługi marki Łowicz

Maspex Wadowice, właściciel marki Łowicz, wybiera w przetargu agencję do jej kompleksowej obsługi reklamowej - wynika z informacji "Presserwisu".

Przetarg dotyczy obsługi strategiczno-kreatywnej. Od trzech lat za reklamy marki Łowicz odpowiada agencja BrandPlace, która bierze udział w tym przetargu.
Marka  Łowicz należy do Grupy Maspex od lipca br., kiedy zakończyła transakcję zakupu wybranych aktywów firmy Agros-Nova. Wtedy wadowicka firma przejęła takie marki, jak: Łowicz, Krakus, Kotlin, Włocławek, Fruktus, Tarczyn, DrWitt.
Łowicz to grupa produktów owocowych i warzywnych: dżemów, konfitur, powideł, żurawin, borówek, syropów owocowych, sosów i koncentratów pomidorowych oraz dań gotowych warzywno-mięsnych. Pod tą marką sprzedawanych jest kilkadziesiąt produktów.

(AMS, 30.11.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.