Nośniki digital signage IMS są montowane w kolejnej galerii handlowej
IMS, firma marketingu sensorycznego, która jest także dostawcą nośników reklamowych digital signage, właśnie kończy ich instalację w nowej galerii handlowej - Zielone Arkady w Bydgoszczy.
Mall TV to nazwa sieci nośników digital signage, należących do IMS, które rozlokowane są w galeriach handlowych. Najczęściej pełnią dwie funkcje: informacyjną i reklamową. Firma niedawno dostarczyła nowoczesne ekrany ledowe (o wymiarach 12 metrów i 50 metrów) do krakowskiej Galerii Kazimierz.
Kolejne nośniki zamieści w nowo otwartej galerii handlowej w Bydgoszczy. Jak zaznacza Przemysław Świderski, new business director IMS, każdy z systemów Mall TV jest indywidualnie dopasowany do obiektu: jego wielkości, miejsca.
- W Zielonych Arkadach, gdzie współpracujemy z firmą ECE, będzie Mall TV złożony z wielu monitorów położonych w ciągach komunikacyjnych i na food court. Te nośniki staną się stałym elementem galerii - mówi Przemysław Świderski.
IMS będzie wdrażać swoje rozwiązania w innych polskich galeriach, ale o szczegółach jeszcze nie informuje. Obecnie ponad 900 nośników IMS zlokalizowanych jest w 40 galeriach handlowych w całej Polsce - co daje łącznie zasięg 30 mln kontaktów konsumentów z reklamą miesięcznie. Czy w związku poszerzaniem sieci zmienił się cennik digital signage? - Cennik przygotowywany jest dla klienta bardzo indywidualnie. Zależy m.in. od miejsca, zasięgu i odbioru reklamy – odpowiada Świderski.
(DR, 23.11.2015)










