Michał Nowosielski wierszem chce ściągnąć kreatywnych do BBDO Warszawa (wideo)
W mediach społecznościowych pojawił się dwuminutowy film, w którym Michał Nowosielski, dyrektor kreacji BBDO Warszawa, mówi wierszem. W ten sposób agencja szuka teamu kreatywnego.
Wiersz Nowosielskiego kierowany jest do art directora, przed którym firma roztacza wizje pieniędzy i sukcesów, ale także ostrzega, że trzeba będzie "zapierdzielać aż do rana, żeby potem pić szampana". Na koniec wystąpienia Nowosielskiego znudzony Kamil Redestowicz, associate creative director, dodaje: "I copywritera też szukamy".
- Branża reklamowa od dawna zmaga się z problemami kadrowymi. Największe zapotrzebowanie jest na pracowników średniego szczebla w kreacji i obsłudze klienta - mówi Piotr Batogowski, dyrektor zarządzający BBDO Warszawa. Liczy, że nietypowa rekrutacja zakończy się sukcesem.
(AMS, 16.11.2015)










