"Kropka TV" zmieniła dzień wydawniczy z poniedziałku na niedzielę
Okładka jubileuszowego wydania "Kropki TV" (fot. materiały prasowe)
Tygodnik z programem telewizyjnym "Kropka TV" (P&P) trafił do sprzedaży już w niedzielę, a nie w poniedziałek i taki cykl wydawniczy ma już zachować. Ma to poprawić to wyniki sprzedaży tytułu.
- To wspólna decyzja Jeronimo Martins i wydawcy, aby zwiększyć sprzedaż i dostępność tytułu, bo w weekendy jest duży ruch w sklepach Biedronki - mówi Monika Sękowska, specjalistka ds. PR w Edipresse Polska. Wydawca ten jest większościowym udziałowcem w spółce P&P, która wydaje tygodnik "Kropka TV" na zlecenie Jeronimo Martins Polska. Tygodnik łączy charakter typowego tv guide'a z pismem poradnikowym. Od 500. numeru (ukazał się 8 listopada) w piśmie przybyło rubryk z rekomendacjami programów telewizyjnych. "Kropka TV" ma 124 strony i kosztuje 1,95 zł. Dostępna jest w sieciach sklepów Biedronka i Hebe.
Aktualnie sprzedaż pisma wspiera loteria dla czytelników, w której do wygrania jest m.in. samochód (Opel Karl) oraz kampania reklamowa w radiu i Internecie.
(JM, 10.11.2015)