Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 02, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

T-Mobile jako pierwszy operator rozpoczyna kampanię świąteczną (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa T-Mobile promująca świąteczną ofertę operatora. Na początek w telewizji i Internecie emitowane są 10-sekundowe spoty. Tzw. bumpery emitowane są na początku każdego bloku reklamowego w TVN i Polsacie oraz w Internecie.

W działaniach przekazywane będą informuje o ofercie dla stałych klientów indywidualnych, którzy mogą liczyć na prezent. Kolejna odsłona kampanii rozpocznie się 10 listopada br.
Równolegle operator prowadzi kampanię z udziałem aktora Tomasza Kota, w której podkreśla, że szczególnie ważni są dla niego stali klienci.
Dla T-Mobile pracują agencje: Bridge2Fun (kreacja), Starcom Media Vest (zakup i planowanie mediów i kreacje internetowe), G7 (BTL), Blueberry (media społecznościowe).

(DR, 02.11.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.