Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 29, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Kolanowski zostanie w MEC Global szefem innowacji

Tomasz Kolanowski (fot. materiały prasowe)

Tomasz Kolanowski w listopadzie awansuje na stanowisko global head of innovation and scalability w MEC Global. Od pięciu lat kierował regionalnym działem badań w Polsce.

Tomasz Kolanowski rozpocznie pracę jako pierwszy Polak na tym stanowisku w MEC Global. Będzie rozwijał kompetencje sieci w zakresie innowacyjnego wykorzystania danych i nowych technologii pomiaru.
Zdaniem Kolanowskiego obecnie komunikacja polega na mówieniu do konkretnego konsumenta, który zostawia w Internecie wskazówki, jak do niego trafić. - Połączenie tej wiedzy z informacjami od reklamodawców, możliwościami i danymi wydawców, zbieranymi na bieżąco reakcjami na przekaz reklamowy tworzą fascynujący obszar działań dla badaczy i analityków – uważa Kolanowski.
Szef innowacji MEC Global będzie kierował 10-osobowym zespołem data scientists i programistów, zlokalizowanym w Warszawie. Będą oni pracowali dla wszystkich oddziałów MEC.
Regionalnym działem badań Tomasz Kolanowski kierował przez ostatnich pięć lat. Do MEC przeszedł z londyńskiego biura Universal McCann, a pracę w branży badań marketingowych rozpoczynał w Nielsenie.

(AMP, 29.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.