Grupa Efigence chce rozwinąć działalność międzynarodową
(fot. pixabay.com)
Agencja Artegence i stworzona przez nią Grupa Efigence (w jej skład wchodzą Artegence i Efigence) szuka inwestora, który pomoże jej wyjść z ofertą na zagraniczne rynki.
Artur Gortych, prezes Efigence, potwierdza, że Grupa poszukuje inwestora za pomocą profesjonalnego doradcy, który przygotowałby ofertę. - Nie przesądzamy, czy ma to być grupa reklamowa, czy jakiś inny podmiot - podkreśla Gortych. - Chodzi nam o partnera, który ułatwi wejście na zagraniczne rynki.
Gortych zaznacza, że dla naprawdę dużych partnerów, potencjalnie zainteresowanych ofertą Efigence jest mało znanym, a więc dla nich nie do końca "bezpiecznym" partnerem. - Dlatego szukamy dla siebie partnera, który zapewni nam wiarygodność na zagranicznych rynkach i który umożliwi agencji rozwinięcie działalności w międzynarodowej skali - uzasadnia prezes.
Artegence skupiła się na obsługiwaniu firm z segmentów bankowości i finansów - ma w swoim portfolio takich klientów, jak Alior Bank, Emirates NBD, Kreditech Germany, PKO BP, Teva Pharmaceutical, EFL, ING Bank Śląski, mBank, P4/Play, Sokołów, Vectra. Agencja swoje usługi nazywa „design thinking”, co oznacza łączenie wiedzy komunikacyjnej z technologiczną.
(AMS, 29.10.2015)










