Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 29, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Efigence chce rozwinąć działalność międzynarodową

(fot. pixabay.com)

Agencja Artegence i stworzona przez nią Grupa Efigence (w jej skład wchodzą Artegence i Efigence) szuka inwestora, który pomoże jej wyjść z ofertą na zagraniczne rynki.

Artur Gortych, prezes Efigence, potwierdza, że Grupa poszukuje inwestora za pomocą profesjonalnego doradcy, który przygotowałby ofertę. - Nie przesądzamy, czy ma to być grupa reklamowa, czy jakiś inny podmiot - podkreśla Gortych. - Chodzi nam o partnera, który ułatwi wejście na zagraniczne rynki.
Gortych zaznacza, że dla naprawdę dużych partnerów, potencjalnie zainteresowanych ofertą Efigence jest mało znanym, a więc dla nich nie do końca "bezpiecznym" partnerem. - Dlatego szukamy dla siebie partnera, który zapewni nam wiarygodność na zagranicznych rynkach i który umożliwi agencji rozwinięcie działalności w międzynarodowej skali - uzasadnia prezes.
Artegence skupiła się na obsługiwaniu firm z segmentów bankowości i finansów - ma w swoim portfolio takich klientów, jak Alior Bank, Emirates NBD, Kreditech Germany, PKO BP, Teva Pharmaceutical, EFL, ING Bank Śląski, mBank, P4/Play, Sokołów, Vectra. Agencja swoje usługi nazywa „design thinking”, co oznacza łączenie wiedzy komunikacyjnej z technologiczną.

(AMS, 29.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.