Radek Miklaszewski odchodzi z Grupy Walk z powodów osobistych
Z końcem października 2015 roku, po czterech latach współpracy, Radek Miklaszewski, członek zarządu i partner w Grupie Walk, odchodzi z firmy. Do zespołu agencji Walk Creative dołączył Rafał Lampasiak, który objął nowo utworzone stanowisko dyrektora strategii.
Miklaszewski jako powód rozstania podaje przyczyny osobiste i plany rozwoju poza branżą reklamowo-komunikacyjną, dlatego wcześniej odszedł z zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. W Walk pracował od października 2011 roku, odpowiadał za koordynację wszystkich usług i kompetencji. Wcześniej w Grupie Walk nie było osoby o takich kompetencjach. Po odejściu Miklaszewskiego jego stanowisko nie będzie ponownie obsadzane. Przed dołączeniem do Grupy Walk przez siedem lat był dyrektorem zarządzającym w agencji TBWA\Warszawa. Po odejściu z TBWA, a przed dołączeniem do Grupy Walk zapowiadał założenie własnej firmy niezwiązanej z branżą reklamową. Miała ona zajmować się badaniami genetycznymi, m.in. określaniem predyspozycji przyszłych sportowców do uprawiania odpowiedniej dyscypliny.
Natomiast do zespołu agencji Walk Creative (Grupa Walk) dołączył Rafał Lampasiak, który objął nowo utworzone stanowisko dyrektora strategii. Będzie kierował zespołem odpowiedzialnym za planowanie strategii dla nowych i kluczowych klientów spółki. Lampasiak ostatnio zajmował stanowisko senior strategy plannera w Havas Worldwide Warsaw, wcześniej pracował m.in. w 180 Heartbeats + Jung von Matt, TBWA.
(AMS, 28.10.2015)










