Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 26, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PLL LOT jest piątą firmą, która chce przestrzegać dobrych praktyk przetargowych

(fot. pixabay.com)

List intencyjny Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, który zobowiązuje do przestrzegania standardów biznesowych podczas przetargów reklamowych, podpisało tylko pięć firm. Wczoraj zrobił to zarząd PLL LOT.

SAR jest inicjatorem wprowadzenia na polski rynek dobrych praktyk przetargowych. Są one wzorowane na praktykach ustalonych przez Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacji Marketingowej (EACA) oraz Światową Federację Reklamodawców (WFA). Przez pięć lat list intencyjny, w którym firmy zobowiązują się do przestrzegania wskazanych zasad, podpisało tylko pięć firm: PKN Orlen, PKO BP, Orange, Velux i PLL LOT.

(DR, 26.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.