Adblock ma blokować reklamy natywne
26.10.2015, 12:30
(fot. pixabay.com)
Firma Eyeo, producent Adblock Plus, najpopularniejszego na świecie oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam w przeglądarkach internetowych, potwierdziła, że pracuje nad blokadą reklam natywnych.
Till Faida, prezes niemieckiej firmy, zapowiedział w wywiadzie dla tygodnika "Der Spiegel", że Eyeo pracuje nad rozszerzeniem możliwości swojego flagowego produktu. Nowością programu Adblock Plus ma być rozpoznawanie i blokowanie reklam natywnych.
W ostatnich tygodniach niektórzy niemieccy wydawcy (m.in Axel Springer i Gruner + Jahr) zaczęli ograniczać dostęp do swoich serwisów online użytkownikom korzystającym z programów blokujących reklamy.
(LL, 26.10.2015)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










