Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 26, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Adblock ma blokować reklamy natywne

(fot. pixabay.com)

Firma Eyeo, producent Adblock Plus, najpopularniejszego na świecie oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam w przeglądarkach internetowych, potwierdziła, że pracuje nad blokadą reklam natywnych.

Till Faida, prezes niemieckiej firmy, zapowiedział w wywiadzie dla tygodnika "Der Spiegel", że Eyeo pracuje nad rozszerzeniem możliwości swojego flagowego produktu. Nowością programu Adblock Plus ma być rozpoznawanie i blokowanie reklam natywnych.
W ostatnich tygodniach niektórzy niemieccy wydawcy (m.in Axel Springer i Gruner + Jahr) zaczęli ograniczać dostęp do swoich serwisów online użytkownikom korzystającym z programów blokujących reklamy.

(LL, 26.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.