Spółki należące do Mediacap utworzą Grupę Scholz & Friends
(fot. pixabay.com)
Mediacap planuje utworzenie ze swoich spółek grupy komunikacyjnej, zorganizowanej wokół agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa - wynika z informacji "Presserwisu".
Do niezależnej grupy marketingowej Mediacap należą: agencja full service Scholz & Friends Warszawa, agencja digitalowa Thee Digitals i agencja shoppermarketingowo-aktywacyjna EmLab, a także firma badawcza IQS i spółka technologiczna EDGE Technology. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że w skład grupy Scholz & Friends mają wejść trzy pierwsze spółki.
Pierwszym krokiem w kierunku utworzenia grupy jest powołanie Marcina Jeziorskiego, prezesa agencji Scholz & Friends Warszawa, na stanowisko wiceprezesa zarządu Mediacap - o czym poinformowano w giełdowym komunikacie 20 października br. Jeziorski ma się zająć integrowaniem oferty spółek w ramach grupy - spółki, dotychczas raportujące do zarządu Mediacap, mają teraz raportować do Jeziorskiego. Łączy on nowe obowiązki z dotychczasowymi zadaniami prezesa zarządu Scholz & Friends Warszawa.
Marcin Jeziorski i Józef Dutkiewicz, dyrektor kreatywny Scholz & Friends Warszawa, nie komentują ustaleń "Pressewisu".
Już w ub.r. agencja Scholz & Friends zapowiadała, że będzie rozwijać kompetencje w zakresie digital i robiła przegląd rynku pod kątem ewentualnych przejęć.
Poszerzony zarząd Mediacap składa się obecnie z trzech członków: prezesa Jacka Olechowskiego, Marcina Jeziorskiego i Edyty Gurazdowskiej (wiceprezes ds. finansów). Bezpośredni nadzór nad IQS i EDGE Technology sprawować ma nadal Jacek Olechowski.
Wczoraj grupa zapowiedziała, że do końca października br. złoży wniosek o odwieszenie postępowania przed Komisją Nadzoru Finansowego w sprawie zatwierdzenie jej prospektu emisyjnego, bo chce być notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie (obecnie jest na NewConnect). Grupa chce przenieść się na główny parkiet GPW na przełomie roku, bez emitowania nowych akcji.
(AMS, 23.10.2015)










