Tomasz Kot zaśpiewa w najnowszej kampanii T-Mobile
Dziś rozpoczyna się kampania reklamowa T-Mobile, pierwsza zrealizowana przez agencje wybrane niedawno w przetargu: Leo Burnett i Bridge2Fun.
Ruszająca dziś kampania jest zapowiadaną w "Presserwisie" tzw. kampanią pomostową, łączącą dotychczasowy format reklamowy - autorstwa poprzedniej agencji pracującej dla T-Mobile DDB&tribal, z udziałem aktora Tomasza Kota i towarzyszącego mu psa - z nowym formatem. Od kilku dni w blokach reklamowych głównych stacji telewizyjnych emitowany jest teaser z udziałem Kota, w którym aktor zapowiada, że wkrótce zaśpiewa. Teaser ten jest pozbawiony oznaczeń marki T-Mobile.
Z informacji "Presserwisu" wynika, że startująca dziś kampania ma mieć dwa etapy: część wizerunkową, w której Tomasz Kot będzie śpiewał i część produktową - już bez udziału Kota, ale za to z melodią z części wizerunkowej.
T-Mobile nie udzielał do tej pory żadnych informacji na temat planowanych działań komunikacyjnych. Mają one zostać przedstawione na dzisiejszej konferencji prasowej. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że nad kampanią pomostową pracowały obie agencje wybrane w zakończonym niedawno przetargu: Leo Burnett ma odpowiadać za działania produktowe, a Bridge2Fun - za wizerunkowe.
(AMS, 23.10.2015)










