Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 21, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Digital One jest już częścią Deloitte

Agencja interaktywna Digital One stała się częścią firmy Deloitte i funkcjonuje pod marką Deloitte Digital.

Deloitte Digital, globalna agencja interaktywno-konsultingowa, należąca do firmy doradczej Deloitte, będzie prowadzić działalność na rynku środkowoeuropejskim. W Polsce i Europie Środkowej będzie zarządzał nią Olgierd Cygan, założyciel, prezes Digital One, a także partner w Deloitte.
Skład agencji Digital One, która zatrudnia 82 pracowników, nie zmieni się. - Cały obecny skład Digital One będzie działał w ramach struktur organizacyjnych Deloitte Digital. Będzie stanowił trzon części agencyjnej Deloitte Digital - zapewnia Zbigniew Szczerbetka, lider Deloitte Digital w Europie Środkowej. - W planach mamy otwarcie biur w Warszawie, Pradze, Budapeszcie, Bukareszcie. Naturalnie zatem będziemy z pewnością dalej inwestować i rozbudowywać zespół - dodaje Szczerbetka.
Digital One pracowała m.in. dla PepsiCo, Estée Lauder Companies, Sephory. Agencja podaje, że jej obrót od stycznia do czerwca br. wyniósł 7,1 mln zł.
Zdaniem Marka Żołędziowskiego, CEO Group One, połączenie Digital One i Deloitte to połączenie digitalowych kompetencji kontentowych z konsultingiem. - To potencjalnie obiecujący, ale trudny w realizacji model biznesu - zdecydowanie trudniejszy niż naturalne dzisiaj połączenie pod jednym dachem mediów, kreacji i technologii - uważa Żołędziowski.
Co mniejsza agencja zyskuje, stając się częścią większej struktury? - Duża struktura zapewnia stabilizację. Skala ma znaczenie, zarówno ze względów finansowych, płynnościowych, optymalizacyjnych, jak i nowobiznesowych. Dla Deloitte zakup Digital One oznacza rozszerzenie kompetencji usług w najważniejszym i najszybciej rosnącym kanale. Dla Digital One to dołączenie do międzynarodowej struktury. Nowy, potencjalnie obiecujący model działalności i dostęp do międzynarodowych klientów – podsumowuje Marek Żołędziowski.
Wartość transakcji została objęta tajemnicą. To kolejny krok Deloitte po niedawnym połączeniu ze Stratosferą, firmą konsultingową specjalizującą się w pozycjonowaniu marek i marketingu strategicznym.
To kolejne przejęcie agencji interaktywnej na polskim rynku. W kwietniu br. Group One (Value Media i Change) przejął 51 proc. udziałów w agencji Gong. Wcześniej grupa Dentsu Aegis Network Polska przejęła agencję Socializer, a JWT - interaktywną Lemon Sky.

(DR, 21.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.