Tygodniki ogólnopolskie dobrze radziły sobie w sierpniu
W sierpniu br. sześć tygodników ogólnopolskich poprawiło sprzedaż względem tego samego miesiąca 2014 roku. Jednak sprzedaż "Wprost" (AWR Wprost) spadła o ponad 36 proc.
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy najwyższą sprzedaż w sierpniu br. wśród tygodników opinii odnotowała "Polityka" (Polityka) - 125 171 egz. (wzrost o 4,68 proc.). Niewiele niższą sprzedaż miał "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) - 124 260 egz. (wzrost o 3,92 proc.). Wzrost o 4,37 proc. zanotował tygodnik "W Sieci" (Fratria) - 77 812 egz. Największy spadek sprzedaży miał "Wprost" - o 36,19 proc., do 38 075 egz.
"Tygodnik Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) osiągnął sprzedaż 321 420 egz. (wzrost o 0,87 proc.). Sprzedaż poprawiły też: "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) - o 1,27 proc., do 40 543 egz. i "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) - o 8,42 proc., do 19 407 egz.
(IKO, 21.10.2015)










