Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 19, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Eurocash postawiła na slogan: "W hurcie liczy się detal"

Agencja Schulz Brand Friendly wygrała przetarg na nowy claim dla Grupy Eurocash.

Slogan "W hurcie liczy się detal" ma pozycjonować firmę jako hurtownika dedykowanego dla detalu i podkreślać wyjątkową rangę detalistów - partnerów grupy.
Agencja Schulz Brand Friendly w swoim portfolio ma już claimy: "Tesco. Dla Ciebie dla Rodziny", "Tradis. Paleta możliwości" czy "4Faces.Sport.Know.How." - dla sieci detalicznej właściciela marki 4F.

(AMS, 19.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.