Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 13, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Michalik wraca do Schulz Brand Friendly

Robert Michalik

Robert Michalik wraca do agencji Schulz Brand Friendly jako szef działu strategii. Artur Leśniak, który dotychczas był szefem strategii w Schulz Brand Friendly został head of Schulz Digital.

Robert Michalik od 2004 roku pracował jako strategic planning director w kilku agencjach reklamowych: Demo Effective Launching, S4 oraz Schulz Brand Friendly w której pracował w latach 2002-2009. Od kilkunastu lat łączy praktykę marketingową z pracę naukowo-dydaktyczną. Obecnie jest wykładowcą i opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych Strategiczna komunikacja marki na AGH w Krakowie.

(AMS, 13.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.