Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Škoda Superb w kampanii wykorzystuje blogera modowego

Ruszyła kampania promująca Škodę Superb, w której bierze udział Michał Kędzior, bloger zajmujący się modą męską, znany jako Mr Vintage. Kampanię przygotował zespół MediaCom Beyond Advertising.

W akcji pod hasłem "Podróż w dobrym stylu" bloger ma odbyć pięć podróży samochodem marki Škoda po Polsce i doradzać, jak dobrać garderobę i o nią dbać podczas wyjazdów.
Projekt został przygotowany i realizowany jest przez zespół MediaCom Beyond Advertising.  

(AMP, 09.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.