„Tina” w wynikach sprzedaży coraz bliżej „Przyjaciółki”
W lipcu br. dwutygodniki Wydawnictwa Bauer "Tina" i "Naj” zanotowały wzrost sprzedaży w porównaniu z tym samym miesiącem 2014 roku. Straciły dwutygodniki Edipresse Polska – „Przyjaciółka” i "Pani Domu".
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy najlepiej sprzedającym się dwutygodnikiem poradnikowym wciąż jest "Przyjaciółka” – 254 257 egz. (spadek o 22,77 proc.). Druga jest „Tina” – 239 430 egz. (wzrost o 8,98 proc.), a trzecia "Pani Domu", której średnia sprzedaż spadła w lipcu o 29,78 proc., do 138 180 egz. Najsłabiej sprzedaje się "Naj" - 132 660 egz. (wzrost o 3,92 proc.).
(IKO, 05.10.2015)










