Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 29, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Volkswagen wyhamował z wydatkami reklamowymi na świecie

(fot. Archiwum/Press)

W następstwie niedawnej afery związanej z fałszowaniem pomiarów emisji spalin w silnikach Volkswagena produkujący je koncern wstrzymał większość kampanii reklamowych i wydatków marketingowych - podał serwis “W&V”.

Według informatorów serwisu, niemiecki koncern nie zarządził co prawda całkowitej blokady akcji promocyjnych, ale stopień wstrzymanych działań marketingowych jest "znaczący". "W&V" podaje, że oszczędności dotyczą nie tylko głównej marki (VW), ale także siostrzanej - Audi.
W samych Niemczech Volkswagen wydaje na reklamę około 300 mln euro rocznie.

(LL, 29.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.