Warszawski ZTM filmikami chce uczyć korzystania z autobusów i tramwajów
Warszawski Zarząd Transportu Miejskiego ogłosił przetarg na scenariusze sześciu animowanych spotów wskazujących pasażerom, jak mają się zachowywać.
ZTM ogłosił przetarg na wyświetlane animacje w technice 2D przedstawiające pożądane zachowania pasażerów w komunikacji miejskiej. 15-sekundowe spoty będą wyświetlane na ekranach LCD, na stacjach metra, na stronie internetowej ZTM i na profilach ZTM na Facebooku oraz YouTube.
ZTM zamówi sześć scenariuszy spotów, trzy propozycje graficzne logotypów lub znaków kampanii oraz dwanaście propozycji haseł (po dwa hasła odnoszące się do tematyki jednego spotu). Scenariusze powinny być przedstawione w formie storyboardów.
Spoty mają dotyczyć pożądanych zachowań w komunikacji miejskiej, takich jak nieopieranie się o drzwi podczas jazdy, niewsiadanie do pojazdów w łyżworolkach, blokowanie kół wózków dziecięcych, trzymanie się poręczy podczas jazdy itp. Scenariusze powinny być przedstawione w formie storyboardów.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 tys. zł. Oferty należy składać do godz. 10 w piątek 25 września.
(AMP, 24.09.2015)










