Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 24, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wszystkie artykuły "The Washington Post" trafią na Facebooka

(fot. pixabay.com)

Amerykański dziennik “The Washington Post” zapowiedział,  że zamierza publikować wszystkie artykuły w newsowym modelu Facebooka - Instant Articles.

Decyzja gazety należącej do Jeffa Bezosa (twórcy serwisu Amazon) oznacza, że waszyngtoński tytuł będzie umieszczać na Facebooku około 1,2 tys. tekstów dziennie (włączając w to depesze agencyjne). Dotychczas serwis społecznościowy chwalił się, że podpisał umowy z dziewięcioma wydawcami, którzy zagwarantowali publikację w sumie kilkuset artykułów dziennie.

(LL, 24.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.