Carat ma lepsze prognozy dla wydatków reklamowych w Polsce
W Polsce w bieżącym i przyszłym roku wzrost wydatków na reklamę ma być jednocyfrowy - wynika z prognoz sieci domów mediowych Carat.
Carat podwyższył prognozy dla Polski z marca br. Wydatki na reklamę wzrosną o 3,7 proc. w 2015 roku (w marcu Carat zakładał 3,2 proc.) i o 3,4 proc. w 2016 roku (wcześniej przewidywano 3,2 proc.).
Według aktualnych prognoz dla Europy Środkowo-Wschodniej, wydatki na reklamę w naszym regionie zmniejszą się w tym roku aż o 6 proc. (w marcu zakładano spadek o 2,2 proc.). Ma na to wpływ gorsza niż zakładano sytuacja w Rosji. W przyszłym roku wydatki w regionie mają wzrosnąć, ale tylko o 1,6 proc.
Według Caratu globalne wydatki na reklamę w 2016 roku wzrosną o 4,7 proc.
(AMP, 21.09.2015)