Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 21, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mindshare zdobył budżet mediowy Unilevera w Polsce

Dom mediowy Mindshare będzie odpowiadał za zakup mediów dla Unilevera w Polsce.

Rozstrzygnięcie przetargu w Polsce jest związane z przeglądem globalnego budżetu koncernu, który Unilever rozpoczął w styczniu. Szacowana wartość globalnego budżetu to 7 mld euro. Poprzedni globalny przegląd budżetu mediowego holendersko-brytyjskiego koncernu odbył się w 2012 roku. Do tej pory za zakup mediów w Polsce odpowiadał dom PHD Media Direction. 

(AMP, 21.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.