Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 15, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Starcom zdobyła najwięcej nominacji do Effie

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR opublikowało listę 68 kampanii nominowanych do tegorocznych nagród Effie. Najwięcej nominacji zdobyły domy mediowe zrzeszone w grupie Starcom Mediavest Group.

Do XVI edycji konkursu agencje i reklamodawcy zgłosili 171 kampanii w 21 kategoriach. W jury zasiadło 75 osób pod przewodnictwem Sebastiana Mikosza, byłego prezesa PLL LOT. Jury nominowało do nagród Effie 68 kampanii. Kampanie z udziałem domów mediowych zrzeszonych w grupie Starcom Mediavest Group (Starcom, Starlink i Mediavest) zdobyły łącznie 16 nominacji. Pod względem liczby nominacji następne były: MediaCom i MEC - po siedem nominacji, DDB&tribal i ZenithOptiMedia – po sześć nominacji, K2 i Saatchi & Saatchi - po pięć nominacji.
Kampanie współtworzone przez SMG zostały nominowane łącznie w 11 kategoriach. Realizowane były m.in. dla Samsung Electronics Polska, Grupy Żywiec, PZU, Hondy, Leroy Merlin, Lisnera. Gala rozdania nagród Effie odbędzie się 12 października.

(AMP, 15.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.