Grupa Starcom zdobyła najwięcej nominacji do Effie
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR opublikowało listę 68 kampanii nominowanych do tegorocznych nagród Effie. Najwięcej nominacji zdobyły domy mediowe zrzeszone w grupie Starcom Mediavest Group.
Do XVI edycji konkursu agencje i reklamodawcy zgłosili 171 kampanii w 21 kategoriach. W jury zasiadło 75 osób pod przewodnictwem Sebastiana Mikosza, byłego prezesa PLL LOT. Jury nominowało do nagród Effie 68 kampanii. Kampanie z udziałem domów mediowych zrzeszonych w grupie Starcom Mediavest Group (Starcom, Starlink i Mediavest) zdobyły łącznie 16 nominacji. Pod względem liczby nominacji następne były: MediaCom i MEC - po siedem nominacji, DDB&tribal i ZenithOptiMedia – po sześć nominacji, K2 i Saatchi & Saatchi - po pięć nominacji.
Kampanie współtworzone przez SMG zostały nominowane łącznie w 11 kategoriach. Realizowane były m.in. dla Samsung Electronics Polska, Grupy Żywiec, PZU, Hondy, Leroy Merlin, Lisnera. Gala rozdania nagród Effie odbędzie się 12 października.
(AMP, 15.09.2015)










