Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 15, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

FoodCare rusza z przetargiem na reklamową obsługę marki Frugo

FoodCare, właściciel marki Frugo, rozpoczyna przetarg reklamowy - wynika z informacji "Presserwisu". Zaproszenia trafiły już do wybranych agencji.

Za ostatnie  działania reklamowe dla marki Frugo (kampania "Follow your colour") z lipca br. odpowiadały agencje Grey Group Poland, Shootme, Compass PR i Intermedia. Przypomnijmy, że marka Frugo odświeżyła identyfikację wizualną i logotyp. Za rebranding odpowiada agencja Sieberhead.
Poprzednio dla Frugo pracowała agencja Arip Next, wybrana w przetargu w czerwcu ub.r. Wcześniej agencja PZL była autorem kampanii realizowanej pod hasłem "Owoc kultury" ("Humanizm Wam w duszę” oraz "Kwiatek Ci w rękę, Jadziu”). PZL była również autorem kultowych spotów Frugo z początku lat 90. ubiegłego wieku.

(AMS, 15.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.