FoodCare rusza z przetargiem na reklamową obsługę marki Frugo
FoodCare, właściciel marki Frugo, rozpoczyna przetarg reklamowy - wynika z informacji "Presserwisu". Zaproszenia trafiły już do wybranych agencji.
Za ostatnie działania reklamowe dla marki Frugo (kampania "Follow your colour") z lipca br. odpowiadały agencje Grey Group Poland, Shootme, Compass PR i Intermedia. Przypomnijmy, że marka Frugo odświeżyła identyfikację wizualną i logotyp. Za rebranding odpowiada agencja Sieberhead.
Poprzednio dla Frugo pracowała agencja Arip Next, wybrana w przetargu w czerwcu ub.r. Wcześniej agencja PZL była autorem kampanii realizowanej pod hasłem "Owoc kultury" ("Humanizm Wam w duszę” oraz "Kwiatek Ci w rękę, Jadziu”). PZL była również autorem kultowych spotów Frugo z początku lat 90. ubiegłego wieku.
(AMS, 15.09.2015)










