Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 14, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Połączenie szypru, cytrusów i aromatu drzewnego to zapach Effie Awards 2015

IMS, firma marketingu sensorycznego, przygotowała zapach z myślą o 16. edycji Effie Awards. Konkurs nagradza efektywność działań komunikacyjnych i osiągane dzięki nim wyniki biznesowe.

Opracowany przez IMS, po konsultacjach z jurorami tegorocznej edycji Effie Awards, zapach to połączenie szypru, cytrusów i aromatu drzewnego. Ma kojarzyć się ze zwycięstwem. Zostanie zaprezentowany podczas gali wręczenia nagród w konkursie, która odbędzie się 12 października br. w Warszawie. Finaliści poszczególnych kategorii otrzymają flakoniki z zapachem.
Konkurs organizowany jest przez w Polsce przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

(DR, 14.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.