Marquard wyda "The Big Black Book", korzystając z marki "Esquire"
Okładka brytyjskiego wydania "The Big Black Book" z marca 2015 roku
1 października br. ukaże się wydanie specjalne polskiej edycji dwumiesięcznika "Esquire" (Marquard Media Polska) - "The Big Black Book". Będzie wychodzić dwa razy w roku - w cyklu jesień/zima i wiosna/lato.
"The Big Black Book" ma się wyróżniać dobrą jakością wydawniczą - 160 stron w twardej oprawie. Będą w nim teksty o modzie, podróżach i stylu życia. Wydawca na razie nie ujawnia ceny i wysokości nakładu. - Chcemy dać czytelnikom kolejny magazyn, który zachowując charyzmę "Esquire", będzie jednocześnie miał własny charakter. Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie wydania specjalnego, gdyż widzimy, że wzrasta sprzedaż dwumiesięcznika - mówi Maciej Dumieński, brand manager "Esquire". Pierwszy (marcowo-kwietniowy) numer dwumiesięcznika sprzedał się w 11 801 egz., a drugi w 12 249 egz. (dane ZKDP).
"The Big Black Book" ma edycje w 12 krajach. Brytyjska kosztuje 6 funtów.
Polską edycję Marqurad będzie wspierał kampanią promocyjną w prasie, trzech stacjach radiowych i Internecie.
(IKO, 13.09.2015)










