Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 08, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

YouTube pozwoli klientom weryfikować statystyki dotyczące reklam

Serwis YouTube chce pozwolić reklamodawcom na niezależną weryfikację statystyk związanych z oglądalnością ich spotów - podał “Financial Times”.

Według gazety należący do Google serwis udostępni zewnętrznym firmom analitycznym i audytorskim dane dotyczące m.in. widoczności odtwarzanego spotu na ekranie. Testy nowego rozwiązania mają zacząć się pod koniec br.
Decyzja YouTube wynika prawdopodobnie z presji dużych reklamodawców. Na brak możliwości weryfikacji danych udostępnianych przez Google uskarżały się m.in. firmy Unilever i Kellogg’s. Ta ostatnia miała z tego powodu wycofać swoje kampanie z YouTube.

(LL, 08.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.