Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 02, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ministerstwo Edukacji ogłosiło przetarg na promocję w Internecie

(fot. pixabay.com)

Ministerstwo Edukacji Narodowej w przetargu szuka agencji, która przygotuje kampanię z udziałem blogerów i youtuberów.

Celem kampanii ma być promocja szkolnictwa zawodowego, a wystąpić w niej mają blogerzy i youtuberzy albo vlogerzy. Działania przez 10 miesięcy mają być prowadzone w Internecie (YouTube, Facebook, Instagram). Ich budżet wynosi prawie 330 tys zł.
Termin składania ofert, po wcześniejszej wpłacie 5 tys. zł wadium, mija 15 września br.
W sierpniu Ministerstwo Edukacji zrezygnowało z przetargu, w którym miało wyłonić agencję do kampanii informującej rodziców i uczniów o zmianach w edukacji, bo stwierdzono, że czas antenowy jest zbyt drogi.

(DR, 02.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.