Polmos szuka nowej agencji do promocji Żytniej Extra na Facebooku
Polmos Bielsko-Biała zaczyna poszukiwania w ramach konkursu nowej agencji marketingowej do prowadzenia facebookowego profilu wódki Żytnia Extra.
W dzisiejszej "Rzeczpospolitej" ma się ukazać ogłoszenie Polmosu o poszukiwaniach nowej agencji marketingowej do obsługi fan page Żytniej Extra. Nowa firma ma mieć doświadczenie w mediach społecznościowych i w projektach dla branży alkoholowej. Leszek Wojtan, prezes Polmosu Bielsko-Biała SA, zapowiadał w ub. tygodniu, że teraz do obsługi profilu wódki będzie szukał "mistrza świata". Bo głównym zadaniem nowej agencji będzie zażegnanie kryzysu, który przeżywa marka po wykorzystaniu do jej promocji na Facebooku mema ze zdjęciem ofiary stanu wojennego (z tzw. tragedii lubińskiej). Polmos natychmiast rozstał się z odpowiedzialną za to agencją Project z Torunia i teraz szuka nowej. Obecnie fan page wódki Żytnia Extra śledzi blisko 27 tys. osób, jednak ostatni wpis na nim pochodzi z 19 sierpnia - są to oficjalne wyjaśnienia i przeprosiny. Zainteresowane agencje mogą się zgłaszać do 11 września.
(AMP, 01.09.2015)










