Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 31, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Barbara Kurdej-Szatan zaangażowana do kampanii bielizny (wideo)

Firma Triumph promuje kolekcję bielizny Amourette w kampanii z udziałem celebrytki Barbary Kurdej-Szatan.

Wczoraj rozpoczęła się kampania reklamowa promująca kolekcję damskiej bielizny Amourette marki Triumph. Animowany spot zachęca kobiety do poszukiwania dopasowanej bielizny - jego główną postacią jest gwiazda sesji zdjęciowych Triumph, modelka Hannah Ferguson. Natomiast w polskiej wersji językowej w roli głównej usłyszymy ambasadorkę marki Triumph - Barbarę Kurdej-Szatan. Kampania prowadzona jest w telewizji, kinie i Internecie. Kreację przygotowała agencja Stories AG. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.

(DR, 31.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.