Leo Burnett i Bridge2Fun będą pracować dla T-Mobile
(fot. pixabay.com)
Firma T-Mobile Polska, która w finale przetargu prowadzi rozmowy z Leo Burnett i Bridge2Fun, prawdopodobnie podzieli budżet reklamowy między te agencje.
Leo Burnett ma zostać agencją wiodąca T-Mobile, a Bridge2Fun - wspomagającą. Według nieoficjalnych informacji, o wyniku przetargu agencje mają dowiedzieć się w połowie września. Jak informuje Piotr Żaczko, starszy specjalista ds. komunikacji korporacyjnej T-Mobile Polska, w drugim etapie przetargu rozważane są różne opcje, w tym optymalne modele współpracy z agencjami. - Ponieważ jednak przetarg w dalszym ciągu trwa, trudno o jakikolwiek bardziej szczegółowy komentarz - mówi Żaczko.
Operator zakończył już współpracę z agencją DDB&tribal - zarówno w zakresie ATL, jak i działań w Internecie (kampanie online dla T-Mobile realizuje agencja SMG Next). Z postępowania odpadły wcześniej agencje PZL, Change, Brasil i Cheil.
(AMS, 26.08.2015)










