Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 26, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Medialny rozgłos wokół kampanii Lidla wart około 1 mln zł

Ekwiwalent reklamowy materiałów dziennikarskich na temat współpracy reklamowej Lidla z Dorotą Wellman wynosi prawie 1 mln zł - wynika z analizy firmy Press-Service Monitoring Mediów.

8 sierpnia br. Lidl  na stronie Kuchnialidla.pl oficjalnie poinformował, że zakończył współpracę z Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim, którzy od trzech lat występowali w kampanii sieci sklepów. W kolejnych dniach dziennikarze pisali o tym, kto zastąpi duet kucharzy. O tym, że będzie to Dorota Wellman, w serwisie Jastrzabpost.pl poinformowano 14 sierpnia br. Tę informację potwierdzono trzy dni później. Tylko 17 sierpnia br. w prasie, serwisach internetowych, radiu i telewizji pojawiło się na ten temat 35 materiałów. A łącznie od 17 do 23 sierpnia na temat współpracy Lidla z Wellman opublikowano 95 informacji. Ekwiwalent reklamowy tych materiałów wyniósł 933 tys. zł.
"Prawie milion złotych musiałaby wydać firma, gdyby chciała wyemitować materiały w telewizji, radiu i prasie czy zamieścić artykuły sponsorowane na portalach internetowych o takiej samej powierzchni reklamowej" – wyjaśnia w komunikacie prasowym Marlena Sosnowska, rzeczniczka prasowa Press-Service Monitoring Mediów.
O Dorocie Wellman w kampanii Lidla informowano także w mediach społecznościowych. Na Facebooku od 17 do 24 sierpnia br. pojawiło się na ten temat 531 wpisów i komentarzy, a na Twitterze 110 tweetów.
Trwa także kampania teaserowa Lidla pt. "Czy Karol zostanie dziennikarzem?" z udziałem Karola Okrasy. Jej rozwiązanie ma nastąpić 3 września br. 

(DR, 26.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.