Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 24, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mike Tyson w kampanii napoju Black zachęca do oglądania filmów

Opakowania napoju Black (fot. materiały prasowe)

Były bokser Mike Tyson występuje w kampanii reklamowej napoju energetycznego Black (FoodCare), która zachęca do bezpłatnego oglądania filmów w serwisie Black.vod.pl.

FoodCare przygotował 30 mln promocyjnych opakowań napojów Black, na których znajdują się kody umożliwiające obejrzenie dowolnego filmu w serwisie Black.vod.pl. O promocji informuje kampania prowadzona w telewizji (zaplanowano 4378 emisji telewizyjnych) i  Internecie (prawie 13 mln odsłon spotu). 
W podobny sposób do zakupu piwa Żywiec zachęcała Grupa Żywiec.

 

(DR, 24.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.