Grupa WP ma nową ofertę reklamową dla firm farmaceutycznych
(fot. reklama.wp.pl)
Grupa Wirtualna Polska przedstawiła nową ofertę reklamową Zdrowie360, skierowaną głównie do firm farmaceutycznych. Ma to związek z niedawnym przejęciem grupy NextWebMedia.
Przejęcie NextWebMedia spowodowało, że według badań Megapanelu PBI/Gemius, Grupa WP jest obecnie liderem pod względem liczby odsłon i wiceliderem pod względem liczby użytkowników w kategorii serwisów zdrowie i medycyna. - Docieramy do ponad 4 mln użytkowników. W ramach naszego kluczowego serwisu abcZdrowie.pl współpracujemy z ponad 1,5 tys. lekarzy i specjalistów, którzy odpowiedzieli dotąd na 440 tysięcy pytań użytkowników - mówi Jakub Zieliński, dyrektor obszaru zdrowie i parenting w Grupie WP.
Oferta Zdrowie360 obejmuje wiele form reklamy, od klasycznego display poprzez sponsorowane posty, reklamę natywną, na technologiach wykorzystujących Big Data kończąc. Według danych Megapanelu PBI/Gemius, w czerwcu br. zasięg połączonych serwisów Grupy WP i NextWebMedia wyniósł 4,21 mln realnych użytkowników, którzy wygenerowali 30,6 mln odsłon.
(JM, 21.08.2015)