Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 19, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwie agencje na short liście w przetargu na obsługę Liptona

(fot. pixabay.com)

Już tylko dwie agencje walczą w przetargu Unilevera dotyczącym nowej herbaty Lipton - wynika z ustaleń "Presserwisu".

Wybrana w przetargu agencja ma opracować strategię komunikacji i ją zrealizować. Działania będą dotyczyć herbaty Lipton, która zostanie wprowadzona na rynek.
Unilever sprzedaje teraz w Polsce dwie marki herbaty: Lipton i Saga. Za obsługę Liptona odpowiada DDB&tribal - ta sama agencja odpowiada za realizację trwającej obecnie kampanii relaunchowej herbaty Saga. Planowaniem i zakupem mediów dla Unilevera zajmuje się PHD Media Direction.

(AMS, 19.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.