Grupa Żywiec wprowadza markę Brackie Pils
Reklama marki Brackie Pils
Grupa Żywiec wprowadza na rynek polsko-czeskie piwo o nazwie Brackie Pils. Kampanię przygotowała agencja Just, materiały BTL agencja Global, działania digital prowadzi Insignia, a za komunikację PR odpowiada Roots PR. Akcję samplingową (we wrześniu br.) poprowadzi agencja Goh.
Receptura piwa Brackie Pils łączy polski słód z czeskim chmielem żateckim. Od września br. alkohol tej marki będzie dostępny w sklepach w woj.: śląskim, opolskim i dolnośląskim, w butelkach zwrotnych (500 ml) oraz czteropaku puszek (po 500 ml).
Wprowadzeniu przez Grupę Żywiec nowej marki towarzyszyć będzie komunikacja marketingowa (OOH, digital, PR) i działania BTL w punktach sprzedaży. Aby podkreślić polsko-czeskie korzenie Brackiego Pils, w komunikacji pojawią się wizerunki dwóch browarników stojących za recepturą piwa: Mirosława Pastuchy z Polski i Svatopluka Vrzaly z Czech.
(AMS, 17.08.2015)










