Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 07, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Point of View wygrała przetarg na obsługę Tatry w social mediach

Agencja Point of View wygrała przetarg na strategię komunikacji marki Tatra w serwisach społecznościowych.

Agencja rozpoczyna prowadzenie komunikacji marki Tatra (Grupa Żywiec) na Facebooku, będzie się też zajmować obsługą kampanii Facebook Ads dla tego brandu. Przewidywane są ponadto inne działania związane z obecnością marki w serwisach społecznościowych. Na początku współpracy Point of View przejmuje prowadzenie profilu marki Tatra na Facebooku - wcześniej zajmowała się tym agencja Get More Social.
Tatra to już druga marka z portfolio Grupy Żywiec obsługiwana przez Point of View; od maja br. agencja obsługuje markę Królewskie.

(AMS, 07.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.