NBC liczy na ponad miliard dolarów z reklam przy igrzyskach w Rio de Janeiro
(fot. pixabay.com)
Amerykańska telewizja NBC podała, że według własnych szacunków jej przychody wygenerowane z tytułu sprzedaży reklam przy transmisjach z igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro przekroczą wartość 1 mld dol.
Seth Winter, szef marketingu grupy telewizyjnej NBC, przyznał w wywiadzie prasowym, że sprzedaż czasu reklamowego przy transmisjach olimpijskich ”przebiega zgodnie z planem”. Dodał, że tempo sprzedaży czasu w blokach reklamowych jest zbliżone do tego sprzed igrzysk w Londynie w 2012 roku. Wówczas NBC zarobiła około 1 mld dol. Teraz spodziewa się większych wpływów w związku z małą różnicą czasową między USA a Brazylią oraz wprowadzeniem do programu igrzysk atrakcyjnych dla amerykańskich widzów dyscyplin jak np. golf.
(LL, 06.08.2015)










