Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 05, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Emil Karewicz wystąpi w reklamie zabiegów wszczepiania zastawek (wideo)

Emil Karewicz, ambasador akcji

Agencja Eleven Zett Productions rozpoczęła kampanię dla Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego. Promuje zabiegi implantacji zastawek.

Akcja “Stawka to życie. Zastawka to życie” jest skierowana do osób starszych i ich rodzin, ma promować zabiegi przezcewnikowych wszczepień zastawki aortalnej wśród osób niekwalifikujących się do leczenia chirurgicznego. - Kampania ma też uświadomić, że zabiegi TAVI mogą nie tylko umożliwić chorym sprawne funkcjonowanie, ale także przedłużyć ich życie - komentuje koordynator kampanii prof. Adam Witkowski.
Akcja potrwa od sierpnia do końca września, jej twarzą został aktor Emil Karewicz, znany ze “Stawki większej niż życie”. Spoty z jego udziałem są emitowane w TVP i na YouTube. W największych miastach w Polsce informacja trafiła na plakaty i do spotów w środkach komunikacji miejskiej, a także do sieci aptek, placówek medycznych oraz sanatoriów. Powstała również strona internetowa Stawkatozycie.pl.

(AMP, 05.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 05, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Papaya Films wyprodukowała globalną kampanię internetową Coca-Coli

(fot. pixabay.com)

Polskie studio Papaya Films wygrało światowy przetarg na produkcję spotu reklamowego dla Coca-Coli. Konkurs był prowadzony przez agencję Ogilvy Sydney.

Studio Papaya Films wyprodukowało spot do emisji w Internecie, który będzie emitowany na wszystkich rynkach. Projekt wyreżyserował team Let’em Know, a autorem zdjęć był Michał Dymek, tegoroczny zwycięzca konkursu Papaya Young Directors. Zdjęcia zrealizowano w Berlinie.
Dla Papaya Films jest to druga globalna produkcja dla Coca-Coli - w marcu br. firma wygrała  przetarg na produkcję cyklu spotów telewizyjnych - również na zlecenie Ogilvy & Mather Sydney.

 

(AMS, 05.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.